В този случай не приемайте пратката от куриера. Ако пратката поражда съмнения и опаковката е напр. повреден, откажете да приемете пратката и ни уведомете за ситуацията. Ще се опитаме да изпратим нови стоки или да Ви върнем платената сума възможно най-скоро. По-задълбочена проверка на пратката е възможна едва след извършване на плащането и подписване на транспортния документ. Всъщност куриерът не е задължен да участва в този процес, но можете да го помолите да изчака, докато проверите пратката. Ако куриерът не се съгласи, не забравяйте (или му напомнете), че в случай на повреда, той ще трябва да дойде отново, за да напише формуляр за щети. Когато се установи повреда и се напише протокол, пратката остава при адресата. Уверяваме, че ще ви съдействаме с процедурата на изпращане на стоките обратно в нашия магазин и с друго обработване на целия процес.
Не ти ли бяха полезни нашите отговори?