Ако не сте успели да завършите плащането си, можете сами да промените начина на плащане в подробностите за поръчката или да възстановите първоначалния начин на плащане.
Трябва да се свържете с нас, ние ще разгледаме тази транзакция и ще ви отговорим възможно най-бързо.
Фактурата ще получите автоматично на вашия имейл, когато изпратим поръчката, моля, проверете и папката за нежелана поща във вашата електронна поща, ако фактурата не намерите и там - моля, свържете се с нас на нашия имейл и ние можем веднага да ви я изпратим отново.
Ние не отпечатваме хартиени фактури.
Ние сме словашка компания, всички чуждестранни компании, които са платци на ДДС, купуват стоки от нас без ДДС.
За директна покупка без ДДС, моля, регистрирайте се на страницата ни покупка без ДДС и след като всички документи бъдат одобрени и проверени, вашия акаунт ще отговаря на условията за поръчване на стоки без ДДС. p>
Ако не искате да се регистрирате, след като направите поръчката, се свържете с нашия отдел за връзка с клиенти с искане за коригиране на сумата без ДДС. Ако сте платили стоките предварително, разликата ще бъде възстановена на сметката ви.
Не ти ли бяха полезни нашите отговори?