Продуктът, който сте поръчали, изглежда, че вече е на път от склада, очакваната дата на доставка и изпращане можете да видите в подробностите за вашата поръчка.
Системата изпраща автоматично имейли за вашата поръчка, ако въведете правилния имейл адрес при създаване на поръчка, трябва също да проверите папката за нежелана поща във вашата електронна поща или папката "Автоматични".
Да, възможно е да редактирате поръчка, ако поръчката все още не е изпратена.
За да промените продуктите в поръчката, моля, свържете се с нас на нашия имейл.
Поръчката може да бъде отменена, ако все още не е изпратена, можете да я анулирате сами в подробностите за поръчката си или да ни пишете имейл и ние ще отменим вашата поръчка.
В момента поради пандемичната ситуация не предоставяме лично предаване на поръчка.
С вържете се с нас и ние ще разгледаме ситуацията и ще ви предложим решението на вашия проблем възможно най-скоро.
Една от най-честите причини за тази ситуация е неправилно име за вход (имейл адрес) или парола. Ако сте забравили паролата си - кликнете върху връзката „Забравена парола?“, която се намира на страницата за вход. Новата, автоматично генерирана парола ще бъде изпратена на имейл адреса, посочен по време на регистрацията. Ако не можете да влезете в системата въпреки новата парола - моля, свържете се с нас, ние ще се радваме да ви помогнем :)
Консултантът не може да създаде поръчка от името на клиента.
Устройствата, маркирани като „Ремаркетирани“ или „Refurbished“, продаваме в специален режим „ специален режим на ДДС, съгласно § Закон № 222/2004 Д.в. (0% ДДС) “ и не може да се приложи приспадане на ДДС.
Маркирането на телефона ви като РЕМАРКЕТИРАН означава, че телефонът ви е чисто нов и никога не е бил използван. Ако рабицата беше отворена, това е само за нашата проверка. Предимно те са изцяло увити в оригиналното фолио в кутията от производителя. Телефонът се доставя с фабрични защитни фолиа, в оригиналната кутия , с пълни, оригинални и неизползвани аксесоари. Ще получите нов ремаркетиран телефон с гаранция от 24 месеца .
Номерът на банкова сметка се изисква само за плащане по банков път, като в този случай ще получите всички данни необходими за плащане по имейл заедно с потвърждението на вашата поръчка.
Разбира се, възможно е, моля, свържете се с нашия център за връзка с клиенти с вашата заявка.
Всички ваши лични данни се съхраняват в защитена база данни и ние не ги предоставяме на трети страни, с изключение на превозвачи и подобни необходимости за доставка на вашата поръчка.
Не ти ли бяха полезни нашите отговори?