Куриерът още два пъти трябва да повтори доставката до посочения адрес. Разбира се, това не е свързано с никакви допълнителни такси.
В този случай не приемайте пратката от куриера. Ако пратката поражда съмнения и опаковката е напр. повреден, откажете да приемете пратката и ни уведомете за ситуацията. Ще се опитаме да изпратим нови стоки или да Ви върнем платената сума възможно най-скоро. По-задълбочена проверка на пратката е възможна едва след извършване на плащането и подписване на транспортния документ. Всъщност куриерът не е задължен да участва в този процес, но можете да го помолите да изчака, докато проверите пратката. Ако куриерът не се съгласи, не забравяйте (или му напомнете), че в случай на повреда, той ще трябва да дойде отново, за да напише формуляр за щети. Когато се установи повреда и се напише протокол, пратката остава при адресата. Уверяваме, че ще ви съдействаме с процедурата на изпращане на стоките обратно в нашия магазин и с друго обработване на целия процес.
Разбира се, това е възможно, но само ако стоките все още не са опаковани на склад и подготвени за предаване на куриерска фирма. Когато създавате поръчката си, моля, въведете вашата заявката за по-късна доставка в 2. Доставка и плащане - където щракнете върху полето под опциите за доставка: въведи дата на доставка и въведете дата
или попълнете при създаването на вашата поръчка: "Коментар към поръчката" .
Ако поръчката вече е в процес на обработка, моля, свържете се с нашия център за поддържка на клиенти възможно най-скоро.
Куриерът не е задлъжен да се свърже с получателя преди доставката, така че не сме в състояние да гарантираме това. Всъщност това е индивидуален въпрос за всеки доставчик, но от опит знаем, че куриерът обикновено се обажда на адресата преди доставката (обикновено сутринта преди доставката).
Да, разбира се, ако пратката все още не е предадена за изпращане - в този случай, моля, свържете се с нас по имейл и въведете нов адрес за доставка. Ние ще го коригираме във вашата поръчка,
Ценоразпис на доставка и плащане ще намерите на страницата Доставка и плащане .
Вижте очакваната дата за доставка на вашата пратка в подробностите на вашата поръчка.
Свържете се с нас и ние ще проверим и разрешим този проблем възможно най-скоро.
Очаквана дата на изпращане и доставка на пратката ви ще намерите в подробностите на вашата поръчка.
Не ти ли бяха полезни нашите отговори?